سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متن آهنگ کجایی محسن ابراهیم زاده

نظر

متن آهنگ کجایی محسن ابراهیم زاده

Music Text Mohsen Ebrahimzadeh Kojaei

ترانه شعر آهنگ محسن ابراهیم زاده کجایی

دلم پُره نمیبره تو نیستی و همش غصه میخوره
دلم تنگه واسه چشمای تو
دلم واسه ی تو و حرفای تو
یه دیوونه ساختی که هرشب همش
دلش تنگه واسه کارای تو..
بارون داره میزنه اینجا تو کجایی کجایی کجایی
آخ دلم لک زده واست تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی
تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی
بارون داره میزنه اینجا تو کجایی کجایی کجایی
آخ دلم لک زده واست تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی
تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی

تکست آهنگ محسن ابراهیم زاده کجایی

تو اصلاً از من نخواه نباشی آروم بشم
هرکی میپرسه چی شد میگم فقط خواهشاً
حوصله ندارم
من یه بی قرارم
بارون داره میزنه اینجا تو کجایی کجایی کجایی
آخ دلم لک زده واست تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی
تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی
بارون داره میزنه اینجا تو کجایی کجایی کجایی
آخ دلم لک زده واست تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی
تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی

ترانه سرا : محسن ابراهیم زاده